Ezen a héten megjelent az Adwords Editor új, 7.0-ás verziója mind Windows, mind Mac operációs rendszerre. Az új verzió letölthető a Google Adwords Editor honlapjáról.
Az új verzióban már belekerült a régóta várt első oldalra való kerüléshez szükséges licit várható étéke.
Ez a várható licit érték, a CPC körülbelüli értéke, amit ahhoz szükséges fizetned, hogy a Google keresési oldalai közül az elsőn szerepeljen a hirdetésed, akkor, ha a keresési szó pontosan egyezik a kampányod kulcsszavával.
Ez az licit összeg a kulcsszó minőségi értékén (QS) és az aktuális hirdetői versenyen alapuló számítás eredménye. Az új kulcsszavaknál a QS értékét az Adwords rendszere becsléssel állapítja meg.
Az első oldalra kerüléshez szükséges licit várható értékét a Keywords lapon a First Page Bid Est. oszlopban találhatod.
A fentiekből már következik, hogy az új verzióban láthatod a kulcsszó minőség pontszámát (Quality Score) is.
A 7.0-ás kiadásban módosították a Keyword Opportunities eszközt is, a kulcsszó ajánlásokat már különböző országokra és különböző nyelven kaphatjuk meg, persze magyarul is. A Keyword Opportunities eszközzel találhatsz magadnak új kulcsszavakat a kampányaidhoz, számos kényelmi szolgáltatást igénybe véve.
A kiválasztott országra és nyelvre, célzottan jelenítheted meg a kampányaidat. Ehhez a Campaigns lapon jelenítsd meg, az alapból még nem látható, Language és Location oszlopokat.
Szintén egy új opció, hogy megengedheted a Google-nak, hogy névtelenül, információkat gyűjtsön az Adwords Editor fejlesztéséhez.
Az update után a teljes fiókot újra le kell majd tölteni az Adwords Editorba, ezért mielőtt frissítenéd a programot, töltsd fel az összes változást az Adwordsbe, egyébként ezek a módosítások elvesznének.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése